Jag fick jobbet!

Under senaste månaden har jag varit på tre intervjuer för ett jobb som affärssystemkonsult. Först med rekryteringsföretaget som förmedlar tjänsten, sedan uppföljning med två personer från företaget och slutligen en sista med konsultchefen. Inför intervjuomgång två var vi fem personer. Till sista omgången var vi tre som hade gått vidare. För varje gång jag klarade mig i urvalet blev det lite mer overkligt. Har jag verkligen chans på mitt drömjobb? Det kan väl inte stämma?

Jag har inte vågat skriva om det tidigare i rädsla för att det ska gå åt skogen. Lite diffusa statusuppdateringar på Facebook har det blivit, men inte mer. Att säga för mycket kanske skulle "jinxa" det.

Idag fick jag besked. Jag har fått jobbet. Mitt drömjobb med precis det jag har utbildat mig till. Det är mitt. De vil ha mig. Herregud. Herregud.

Jag börjar i mitten på oktober. Jobbet finns i centrala Stockholm, så det blir att pendla. Jag kan knappt vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0