Nästa station: Västerås, Västerås

Så, hur ser planerna ut för hösten?

- 6:e oktober: Jag fyller 25 år. Hjälp. Jag är väl inte så gammal?
- 7:e oktober: Framläggning. Det innebär att vi presenterar examensarbetet och därmed är helt klara med det. Härligt! Ett halvårs slit är äntligen slut.
- Slutet av oktober: Flytt till föräldrarna i Västerås. Eftersom jag inte fått tag i en lägenhet i Stockholm än och inte har någon inkomst är det enklast. Om jag får jobb i Stockholm går det alltid att pendla. Dessutom är maten gratis.
- Slutet av december: Resa till Puerto Rico på Gran Canaria. Tydligen den solsäkraste platsen där. Det kommer jag att behöva.

Och någonstans mitt i alltihopa ska jag försöka få min examen samt hitta ett jobb.

Att flytta blir väldigt konstigt. Jag har bott i Linköping i 6 år och att plötsligt göra något annat är en skum känsla. Jag är så van vid folket, utelivet och platserna här. Att inte gå till universitetet eller på Nuclear Nation är trist. Samtidigt blir det jättekul att kunna spendera mer tid med mina vänner i Västerås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0