Den värsta tentaperioden någonsin?

Nu är jag klar med min tentaperiod. KLAR! Så otroligt härligt. Planen var att beta av inte mindre än 5 tentor, och med ovanligt stort tryck att dessutom klara dem. Det har inneburit lite mer än en halv månad med konstant tentaläsande och ångest. Jag borde egentligen ha börjat mycket tidigare, men exjobbet har stulit tid. Hur det har gått vet jag inte än, men det känns rätt kasst. Men oavsett har jag fått en bra genomkörare i alla ämnen och nu är jag klar. KLAR. Ett sådant underbart ord. Semestern blir dock inte lång, på måndag tar vi tag i slutspurten med exjobbet. Det känns dock inte alls lika jobbigt som det här har varit.

Nu ska jag gå på Svartan. årets största festeristfest. Det behöver jag. In i dimman (och det var bättre förr!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0