Nattliga funderingar


Foto: Half Pinay

Ett av de största problemen under tentaperioderna är att dygnsrytmen blir helt åt skogen. Man har inga tider att passa alls (förutom den stundande tentan, så klart, men det är flera dagar framåt i tiden). Med andra ord gör det inget om man inte lägger sig senast elva och följaktligen vaknar man senare dagen efter. Sedan lägger man sig ännu senare, och dygnet är kraschat.

Imorgon ska jag vrida rätt dygnet. Det har jag gett mig fasen på. Vi får se hur det går dock. Det vore bra att kunna sitta i skolan och tentaplugga, då får man färre distraktioner (och Robert kan leka med datorn hur mycket han vill). Men i skolan vill man bara vara dagtid. Så nu jäklar. Jag ska även hinna med att förtidsrösta imorgon, och det går också bara på dagen. Dessutom vill jag klä mig i vackra kläder och synas bland folk istället för att sitta instängd med mjukisbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0