Favoritbloggar

Det finns vissa bloggar jag gillar extra mycket. Bloggar som, när jag upptäckte dem, fängslade mig så mycket att jag var tvungen att läsa alla inlägg någonsin publicerade. Jag misstänker att denna fascination har något att göra med bloggförfattarnas spännande personlighet, härliga garderober och de många, många vackra bilderna.

Just nu är det dessa som gör mig glad när nya inlägg kommer:


Sen finns det två andra bloggar väl värda att nämnas, tillhörande mina nära vänner. Ni gör mig glad när jag är ledsen och ni lyssnar alltid.
  • Jimmy - På äventyr i Japan. Jag är så glad att du kom dit! Gör mig nu stolt och hitta en söt japanska.
  • Henriette - Med de snyggaste skorna och den varmaste personligheten.

Kommentarer
Postat av: Henriette

Aaawww! <3

2009-05-12 @ 12:52:37
URL: http://iamhenriette.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0