Brunett? del 3

Jag har funderat på det där med hårfärg. Just nu ser det ut som om det får vara under sommaren och blekas av solen. Jag gillade verkligen det bruna och tycker att jag passade i det, men jag ska nog vara blond ett tag. Omväxling förnöjer. Det känns som om majoriteten av hårfärgen har runnit av dessutom. Utväxten syns knappt.

Ett problem med att färga håret brunt är att det ser så otroligt rött ut i vissa ljus. Visst är det fint med rött hår, men jag vill inte ha det just nu. Jag har letat efter hårfärger med minimalt med rött i, men lik förbaskat ser det ändå väldigt rött ut. Kan det vara så att jag har mycket rött naturligt i håret? Jag vet inte. Hur som helst så är det störande.

Kanske blir jag mörkare igen till hösten. Jag får se. Men jag är nöjd att jag vågade pröva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0