Update

Det har varit tyst ett tag. Det skyller jag på att det händer en massa saker i mitt liv just nu: tenta-period, Stockholmsresor, deadlines i skolan, projektarbeten. Jag är rejält stressad.

Just nu är det hemtentaskrivande som gäller. Det är första gången någonsin som jag skriver hemtenta, det finns helt enkelt knappt på LiTH. Hur gör man, vart börjar man? Hur noggrann ska man vara? Jag går på magkänslan och hoppas på det bästa. Jag är nöjd om jag klarar kursen (det är i regel en bedrift att få bara en 3:a).

Det blev fler besök på Tech Noir. Tanken var att det skulle bli tre besök, men det blev bara två då vi inte kom in sista gången vi var där. Efter en och en halv timmes köande i iskyla i en rökig tunnel talade vakten om att de inte tänkte släppa in fler under kvällen över huvud taget. Så det var bara att gå hem igen. Men jag hade en bra kväll ändå. Nu längtar jag efter att få besöka TN igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0