Dagen innan Arvika

Just nu sitter jag och läser på mina föräldrars terrass. Fast det är nästan för varmt idag. Senare blir det att springa ärenden och handla.

Planen är att åka till Arvika imorgon för att gå på festival. Vid lunchtid blir jag upphämtad av John, Mia och Johan. Det mesta är förberett, det är bara mat och lite småsaker som ska packas. Sen blir jag borta till nästa söndag.

Jag kom till Västerås igår. Då var jag alldeles förstörd av sömnbrist och värme. Tåget var gammalt och saknade luftkonditionering, om man öppnade ett fönster slamrade det så mycket att ljudet blev olidligt. Jag hade knappt fått någon sömn natten innan. Efter lite vilande och grillad entrecote kändes det bättre i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0