Min nya kärlek: White Lies



Jag såg precis senaste avsnittet av Gossip Girl och blev helt fast på slutet. Inte på grund av handlingen, utan den fantastiska låten. Jag fick koncentrera mig för att höra replikerna och inte bli totalt uppslukad.

Vi tv.com fick jag veta att det är White Lies med låten E.S.T. Men det verkade helt omöjligt att faktiskt hitta låten någonstans så jag kunde lyssna på den. Till slut hamnade jag på Amazon, där det visade sig att låten kommer från albumet "To Lose My Life..." som släpps först den 19:e januari. Det är med andra ord bara att vänta. Där fanns dock en kort bit av låten att lyssna på. På YouTube finns några livespelningar med mycket dålig kvalitet och massor av andra förvirrade människor som sett samma avsnitt som jag och nu letar efter låten.

Kan inte den 19:e vara här snart? Snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0