The Hills


Jag har fastnat i The Hills-träsket. För ett tag sedan läste jag om serien i någon tidning. Artikeln gav vad som kändes som en uppriktig bild av serien (fake, drama, O.C. på riktigt) och avslutade med att konstatera att den var ytterst beroendeframkallande. Det väckte min nyfikenhet. Efter att ha sett runt 2 avsnitt på MTV bestämde jag mig för att det nog var dags att införskaffa de tidigare säsongerna. Jo då, visst hade artikeln rätt! Hur fake det hela än känns så har jag svårt att slita mig. Det är dessutom perfekt längd på avsnitten, runt 20 minuter. Plugga i 40 minuter eller mer ger belöning med ett avsnitt. Nu måste jag bara komma på hur jag ska lagra avsnitten när hårddisken är full...

(Ja, det här är en dålig ursäkt för att få en paus från de vetenskapliga artiklarna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0