Sushi för själen

Igår lurade sambon ner mig på stan. Egentligen har jag inte tid (tenta-p, ångest, ångest), men han behövde någon som kunde legitimera honom eftersom hans leg har gått ut.

Jag lyckades övertala honom till en kort sväng på HM. I den korta svängen lyckades jag faktiskt hitta tre fina saker: en lång, mörkblå stickad kofta som är perfekt att ha över klänningar och kjolar, en vinröd, tunn kofta samt en finstickad grå tröja med polokrage, små puffärmar och veck över brösten. Underbara färger och sköna tyger. Jag är nöjd!



Totalt under dagen åkte vi med fyra olika bussar, varav tre hade samma chauför. På sista resan kände han till och med igen oss. Vad är sannolikheten för det?

Efter allt spingande belönade jag mig själv med sushi. Mums. Jag har helt klart fått ett beroende där... Det visade sig att sushin nere på stan inte går av för hackor, så det blir nog fler besök där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0