Om att fastna i träsket

Foto: MrLomo

Det här var mycket underhållande. Jag känner mig allt lite träffad, i och med att bloggen är så ny (fast jag har och har haft andra...). Men jag tillhör ju makteliten nu, så det är nog lugnt.

Jag håller med om att alla bloggar nu för tiden, dessutom läser alla bloggar. Det finns knappast någon under 35 som inte går igenom sin blogglista varje dag och läser vad som har hänt om just det man är intresserad av. Det hade nog ingen räknat med för 10-15 år sedan. Hur hamnade vi egentligen här?

Jag har upptäckt vissa fördelar med att ha en egen blogg. Man är helt i centrum. Det gillar jag, osvenskt nog. Det här är min scen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0