Lyckan är en tartanrutig kjol

Rapport 1 klar! Bara en kvar, som nog är snäppet värre.

Det kom lite uppmuntran med posten. Beställde tidigare en tartanrutig kjol, en blå knytblus och en lila, djupt urringad tröja från Asos. Hittade paketet inknölat i postfacket för bara några minuter sedan. Är grymt nöjd med kjolen, den har härligt fall och roligt mönster. Tyget i tröjorna känns ganska budget, men modellerna är fina.

Det är nästan värt att masa sig ut ur lägenheten imorgon bara för att få klä upp sig i kjolen. Jag har suttit instängd med mjukisbyxor och flottigt hår ända sen tenta-p började. Man pluggar rätt bra i skolan i och med att det saknas distraktioner, men ska jag dit måste jag upp tidigare än lunch...

Nu är det bara ett paket kvar jag väntar på, från Ellos/Josefssons. Nej, det här är inte en modeblogg. Jag är bara väldigt svag för kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0