Dagens outfit

Dagens outfit - kanske en av bloggvärldens mest bespottade kategorier. Att visa bilder på sig själv är tydligen fruktansvärt fult och egocentriskt. Jag gillar denna kategori skarpt. Det är toppen att se andras klädkombinationer och styling för att få inspiration och tips. Dessutom är det alltid trevligt med ett ansikte till bloggen. Och varför skulle man inte få visa bilder på sig själv i sin egen blogg?

Mitt mål är att med jämna mellanrum slänga upp lite bilder på mig och mina kläder. Än så länge har det inte blivit av så mycket, det beror på tenta-p (mjukisbyxor och spretigt hår) samt datorkrångel. Men i framtiden så! Och då ger jag tusan i hur fult det nu skulle vara. Bilder är roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0