Dagen före deadline

Sliter som tusan med min sista rapport. Massor kvar att skriva, ett ton vetenskapliga artiklar att läsa. Deadline imorgon!

Har spenderat dagen i skolan och sitter fortfarande här. Vill inte gå hem förrens jag åstadkommit vad jag vill. Risken är att det blir jäkligt sent. Om jag går hem nu vet jag att moralen sjunker, då är loppet över och jag har förlorat. Jag vill inte be om en flyttad deadline heller, jag är nog impopulär hos läraren som det är. Frågan är bara om jag kommer att hinna...

Jag drömmer om att sjunka ner i soffan med god kvällsmat och några avsnitt av en bra serie. Att krypa ner under en filt och bara slappna av tills det är dags att gå och lägga sig. Varför kunde inte dygnet vara längre?

Tillbaka till verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0