Svart bälte nästa?

Har precis kommit hem från ju-jutsun. Stånkandes, genomsvätt och lycklig. Idag var det riktigt roligt, teknikerna sitter bättre och det var ett himla tempo. Graderingen närmar sig sakta men säkert och den 13:e kommer jag förhoppningsvis avancera till gult bälte.

Fasen vad härligt det är att ha hittat en träningsform som verkligen är rolig. Annars har jag länge pysslat med dans, men det finns inga riktigt bra ställen att göra sånt här. Att man dessutom kan försvara sig om man blir påhoppad är en bonus.

Nu ska kvällen spenderas med rapportskrivning och lussebullar.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag har alltid ALLTID velat hålla på med en kampsport då jag tror att det skulle passa mig så himla bra. Men det finns helt enkelt inte att tillgå här där jag bor i norr. Men den dagen jag flyttar till ett ställe med större utbud, då jävlar!

2008-12-04 @ 21:16:04
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kajsa: Det är jättekul, så se verkligen till att pröva om du får chansen! Dock är inte blåmärkena man får ibland så vackra, men det är värt det.

2008-12-04 @ 21:54:18
URL: http://feelingofautumn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0