God Jul!

Som alla andra måste man ju skicka en julhälsning. Julen har hittills varit förvånansvärt vit med några millimeter snö (och snart töväder). Efter lussebullar och glögg är det nu väntan på Kalle Anka och julmat.

Jag förstår inte hur man inte kan titta på Kalle Anka. Hur ska man annars komma i julstämning? Jag tittar alltid, sen efter ett tag brukar resten av släkten hänga på en efter en när de inser att det är dumt att missa. Kalle Anka är jul och mys.

Farmor och farfar är här nu. Farfar är dock ganska virrig, och det tog ett tag innan han förstod att vi bor här och att det inte är en mack. Vi får se hur det går...

I morgon kommer min storebror och hans flickvän/sambo/fästmö. Det ser jag fram emot, jag träffar dem alltför sällan. Egentligen skulle jag vilja känna min storebror bättre än vad jag gör.

God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0